CAMPAŅA APOIO COMERCIO LOCAL

11/06/2020

O Concello de Baños de Molgas como membro do GDR Limia Arnoia participa nesta campaña de apio ao comercio local fomentando as compras de proximidade dentro dos 25 concellos do territorio que conformamos este GDR (consulta mapa).

Toda a información da campaña a podes consultar e participar en www.senirmaislonxe.gal

SORTEO DE 58 PREMIOS DE 180 €

Calquera gasto que realices entre o 10/06 e o 30/09 de 2020 dentro dun establecemento ubicado no territorio do GDR-10 Limia-Arnoia. (consulta mapa)
  1. Máximo 5 tickets ou facturas que sumen máis de 40 € en calquera establecemento do GDR
  2. Sube a foto(s) do ticket xunto cos teus datos na web www.senirmaislonxe.gal
  3. Podes participar as veces que queiras, con compras diferentes.
  4. Só se poden gastar nos establecementos afectados polo estado de alarma do 14 de marzo.

CONCURSO GRÁFICO PARA MENORES DE 25 ANOS
  • 5 premios: 3 de de 250 e 2 de 180 €.
Enderezo de consultas participa@limia-arnoia.gal