Este domingo, 28 de setembro, celebramos a IV Andaina solidaria a favor da Asociación Duchenne Parent Project España, contra a distrofia muscular de Duchenne y Becker (www.duchenne-spain.org)
Organizada polo Concello de Baños de Molgas.

Damos as grazas a todos os participantes e colaboradores, xa están subidas fotos na galería, pincha aquí para velas.
Xa queda pouco para rematar a Novena na honra a Nosa Señora dos Milagres, o 8 de setembro, día grande, esta fin de semana é unha boa ocasión para achegarse.
O sábado 2 de agosto tivo lugar a VII Carreira Popular do San Salvador, organizada polo Concello de Baños de Molgas.

Poden ver as fotos na Galería de fotos, pinché aquí.
Xa rematou agosto, quédannos moitos recordos do paso polo noso concello e os actos na honra de San Salvador. Deica ao ano próximo.
Dende o pasado 20 de xuño están a disposición dos veciños as instalacións das piscinas municipais.

Un ano máis podemos desfrutar das instalacións das piscinas que contan con dúas seccións, unha para cativos e outra para adultos.

Páxinas: Primeiro ... 5 6 7 8 9